donderdag 21 juli 2005

55 jaar

Vanmorgen weer op bezoek geweest bij een bruidspaar. 55 jaar getrouwd deze keer. Dit soort feesten komt in het vergrijzende Warmond in verhouding vaak voor. Toen ik als burgemeester begon in deze functie vroeg ik me af hoe dit soort representatieve taken me zouden bevallen. Ik moet zeggen dat ik er steeds meer lol in begin te krijgen. Dat komt vooral door het feit dat de mensen een dergelijk bezoekje zelf zo ontzettend waarderen. En het is een goede manier weer eens verhalen van vroeger te horen, want daar komt het toch vaak op neer.

Daarna ben ik doorgereden naar Sassenheim voor een paar gesprekken in het kader van de fusie. Vanmiddag kreeg ik in Warmond bezoek van een 'Ambassadeur' van de VNG (vereniging van nederlandse gemeenten) die behalve kennismaken ook het een en ander kwam vertellen over een aantal diensten die zij de gemeenten kunnen aanbieden op het gebied van veiligheid en het duaal bestel. Een prettig gesprek, ik zal de komende tijd eens nagaan wat wij op dit gebied aan elkaar kunnen hebben.

Morgen is er weer een dag. Tot dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten