maandag 7 januari 2008

Aan het werk

Vandaag begint de eerste volle week in mijn portefeuille Economie en Sport. Mijn lege agenda vult zich inmiddels in een hoog tempo. Op mijn bureau ligt een gloednieuw exemplaar van het collegeprogramma dat PvdA, VVD, CDA en Groenlinks vlak voor de kerst hebben afgerond. In dat programma ligt de basis voor ons nieuwe college.

Als meest in het oog springende taken zie ik voor mezelf de ontwikkeling van het Bio Science Park, de Ontwikkeling van het Huis van de Sport, de realisatie van het Bedrijventerrein Oostvlietpolder (zodra de Raad van State zich hierover heeft uitgesproken) en de ontwikkeling van twee parkeerlocaties (Morspoort en Haagwegterrein). Aan mij de taak om voor deze speerpunten de komende tijd een concreet werkprogramma voor de Economie en Sport in Leiden te maken. Daarnaast ben ik natuurlijk verantwoordelijk voor de uitvoering van beleid waartoe de gemeenteraad eerder besloot.

Heeft u suggesties voor onderwerpen die ik zeker op moet nemen in mijn nieuwe werkprogramma, laat me dat dan even weten.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten