zaterdag 9 mei 2009

Massage

Een bijzondere start maakte ik vanmorgen vroeg op een massagetafel bij de Leidse Tennisvereniging De Merenwijk. Het Nederlands Genootschap Sportmassage afdeling West1 organiseerde vandaag een soort benefiet massage estafette om geld op te halen voor de stichting Spieren voor Spieren. Men had mij uitgenodigd om de start van de estafette mee te maken. Daar maakte ik natuurlijk graag gebruik van en zo lag ik vanmorgen tussen de schaatsers Martijn van Es en Joost Juffermans voor een stevige massage van de onderbenen. Dat voelde goed en wie weet is het reuze effectief voor de halve marathon van volgende week zondag.

De massage estafette ging vandaag nog de hele dag door op diverse locaties in de regio. Ik hoop dat er heel veel geld is opgehaald met deze uitstekende actie. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel aan over gehouden.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten