zaterdag 14 september 2013

851e

Vis, aardappelen en hardlopen. Niet bepaald een combinatie waar ik normaal gesproken erg warm voor kan worden, maar toch liep ik vandaag samen met ruim 2000 andere lopers weer mee in de FishPotatorun. Het was alweer de derde keer dat ik de 8 Engelse Mijlen vanuit de Haven van Urk naar de Deel in Emmeloord meeliep. Dit keer liep ik ondanks hier en daar een stevig herfstwindje en wat regen zelfs 2 minuten en 40 seconden sneller dan vorig jaar. Daarmee kwam ik als 851e over de streep. Als u het allemaal precies wilt weten dan kunt u de statistieken hier terugvinden.

De Noordoostpolder stond deze week trouwens weer de hele week in het teken van de aardappel. Niet in de laatste plaats vanwege de Internationale vakbeurs PotatoEurope waar alles te zien was wat met aardappelen te maken heeft. Mede dankzij deze beurs met zo'n 15000 bezoekers was de gemeente deze week weer de aardappelhoofdstad van de wereld.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten