dinsdag 1 mei 2007

Geen commentaar

'Een gemeentewoordvoerder laat weten dat de wethouder pas in staat is na het reces van deze week te reageren'. Zo moest ik vanmorgen lezen in een artikel in het Leidsch Dagblad. Het is maar dat u het weet, 'mijnheer de wethouder heeft een weekje vakantie en wenst niet gestoord te worden'.

Ik heb zo'n hekel aan dit soort quotes, en zal proberen dit in de toekomst te voorkomen. Wethouder ben je volgens mij 24 uur per dag en 365 dagen per jaar. Dus ben ik in beginsel ook altijd beschikbaar voor een reactie. En mocht ik echt een keer in een ver warm land zitten met gebrekkige communicatiemogelijkheden, dan hebben we binnen het college een vervangingsregeling afgesproken, waardoor de inwoners van de stad altijd op de hoogte kunnen blijven van onze mening.

Het betreffende artikel ging overigens over het 'Gat van de Garenmarkt'. De krant beschreef een troosteloze situatie ter plekke als gevolg van het uitblijven van woningbouw. Persoonlijk onderschrijf ik het probleem en zoals in het stuk te lezen is, probeer ik uiterlijk in juni met een oplossing te komen.

Tot volgende week.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten