zondag 18 mei 2008

De leukste marathon van Nederland

Vandaag was de dag van de Leiden marathon. In tegenstelling tot gisteren hadden we geen beter weer kunnen wensen. Met een zonnetje en een graad of 16, het perfecte marathon weer. Zelf heb ik de halve marathon gelopen in een tijd van 1 uur 47 minuten en 39 seconden. Dat is een nieuw persoonlijk record en ruim anderhalve minuut sneller dan vorig jaar.

Wat mij betreft hebben de bijna 8.000 lopers en ongeveer 60.000 toeschouwers het predicaat 'leukste marathon van Nederland' helemaal waargemaakt. De sfeer in de binnenstad was in een woord geweldig. Wat mij betreft een groot compliment voor de organisatie onder voorzitterschap van Tjeerd Scheffer (foto) en heel veel vrijwilligers.

De foto's kreeg ik dit keer van Pink Meltzer en Emile van Aelst, waarvoor natuurlijk mijn dank.


Tot volgend jaar.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten