donderdag 8 mei 2008

netwerken

Sinds ik in Leiden verantwoordelijk ben voor de portefeuille Economische Zaken is het aantal netwerkmomenten in mijn agenda flink toegenomen. Zo was ik vanmiddag aanwezig bij een bijeenkomst in de Keukenhof in Lisse. Het initiatief voor deze bijeenkomst was genomen door het Zuid-Hollands bureau voor Toerisme (ZBT). Zij organiseren zo'n bijeenkomst om allerlei partijen die actief zijn binnen de toeristisch-recreatieve branch in Zuid Holland met elkaar in contact te brengen. Hiermee willen ze toerisme en recreatie in onze provincie bevorderen. De kosten voor deze bijeenkomst worden voor het belangrijkste deel gedragen door de provincie.

Als wethouder van Leiden probeer ik bij dit soort gelegenheden partijen te informeren over wat onze stad op het gebied van toerisme allemaal te bieden heeft. Dat leverde weer een aantal interessante contacten op.

Op de foto ben ik in gesprek met mijn collega wethouder Leendert de Lange van de gemeente Noordwijk (links) en de directeur van het ZBT, Jurriaan Veth (midden).

Tot ziens.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten