vrijdag 9 december 2005

Een dag later

Over aandacht heb ik sinds de bekendmaking van het nieuws van gisteren niet te klagen gehad. Het leverde me in ieder geval een nieuw jaarrecord aantal bezoekers op mijn site op. U maakt nu ook gebruik van de mogelijkheid om te reageren (zie kopje reacties). Veel meer mensen stuurde een persoonlijke e-mail naar m.witteman@warmond.nl en weer anderen namen de moeite me even te bellen. Van heel veel mensen krijg ik het advies om t.z.t. toch te gaan solliciteren in Teylingen. Ik moet zeggen dat ik niet helemaal goed weet hoe ik daar mee om moet gaan. Ik heb in ieder geval grote twijfels na de gebeurtenissen van de afgelopen tijd.

Ook een groot artikel in het Leidsch Dagblad van vandaag met de kop 'Witteman en Waal gepasseerd door buitenstaander'. In tegenstelling tot wat in het artikel staat is collega Waal formeel nooit kandidaat geweest. Hij voelt zich dus ook niet gepasseerd, zo liet hij me vandaag nog weten.

Gedurende de dag gelukkig weer wat in mijn gewone ritme gekomen. De collegestukken voor volgende week doorgelezen en wat post weggewerkt. Ik doe dat overigens in mijn kantoor, waar gisteren alle planten zijn weggehaald. Die gingen allemaal naar Sassenheim. Van mij hadden ze nog wel twee weken mogen blijven staan. Ik krijg nu wel erg een gevoel dat het hier af begint te lopen. Gelukkig kan ik door de ramen in mijn kamer nog genieten van al het groen dat buiten te zien is. Wat is het toch mooi in Warmond. Buiten zie ik het ooievaarsnest dat al weer een paar maanden leeg staat. Ik hoop dat de bewoners weer snel terug zijn, ik kom volgend jaar zeker weer een keer kijken.

Vanavond hadden we een feestavond in het Trefpunt voor alle Warmondse vrijwilligers. Als gemeente organiseren we dat jaarlijks om onze vrijwilligers te bedanken voor al het werk wat ze voor de Warmondse gemeenschap doen. Deze mensen worden terecht in het zonnetje gezet. Ondanks het feit dat ik nog niet helemaal in een feeststemming was, ben ik toch even langs gegaan om deze noeste werkers een hart onder de riem te steken. Dat hebben ze echt verdiend. Het was overigens een zeer geanimeerde bijeenkomst waar zo'n 200 mensen aanwezig waren. Ik kreeg veel leuke en opbeurende reacties.

Morgenmiddag open ik een expositie in het Oude Raadhuis. Hoe dat gaat leest u maandag weer.

Prettig weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten