vrijdag 18 april 2008

33e Singelloop

Met 4142 andere lopers liep ik vanavond de 33e Singelloop. Net als vorig jaar liep ik samen met een groep medewerkers van DZB reïntegratie. Mensen die zich in hun dagelijks werk inzetten om inwoners met een grote afstand tot de arbeidsmarkt te helpen bij het vinden van een passende baan. Wat mij betreft belangrijk werk waarbij ze steun verdienen. Vandaar de relame voor DZB op mijn shirt.

Verder was het natuurlijk gewoon weer een geweldig sportevenement. Als je dit een keer hebt meegemaakt, kun je niet meer ontkennen dat Leiden een echte breedtesportstad is. Als wethouder Sport kun je alleen maar trots zijn op zo'n geweldig evenement. Een compliment aan de organisatie is daarom op zijn plaats.

Alhoewel het wedstrijdelement bij de singelloop wat op de achtergrond staat wil ik mijn tijd hier niet onvermeld laten. Ik liep de 6,1 km. dit keer in precies 30 minuten.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten