dinsdag 15 juli 2008

Laatste loodjes

Vandaag hadden we de laatste vergadering van het college voor het zomerreces. Omdat de collegeleden de komende weken allemaal in meer of mindere mate van de vakantie gaan genieten zijn we tot eind augustus niet meer voltallig aanwezig. In die recesperiode behartigen de nog aanwezige collegeleden alleen de 'lopende zaken'. Voor het echter zover was, moesten we vandaag nog een collegeagenda 'doorploegen' met zo'n 50 agendapunten.

Binnen mijn portefeuille was vandaag belangrijk dat ik voor twee brieven aan de gemeenteraad de handen van mijn collega's op elkaar kreeg. De eerste brief gaat over de verbouwing van het voormalige belastingkantoor waarin we tot mijn opluchting kunnen melden dat het er nu naar uit ziet dat deze aanpassing binnen het oorspronkelijke budget uitgevoerd kan worden. Er zitten nog een paar onzekerheden in, maar de tegenvaller die we een aantal weken geleden moesten melden lijkt onder controle.

De tweede brief gaat over de ontwikkeling van de parkeervoorzieningen op het Haagwegterrein en bij de Morspoort. In deze brief doen we uitgebreid verslag van de huidige stand van zaken met betrekking tot deze projecten.

Met deze twee brieven ben ik in ieder geval mijn toezeggingen aan de gemeenteraad nagekomen. Nog een paar dagen en ook ik kan van een vakantie gaan genieten. Daarna heb ik een uitgebreid programma van stages in de stad in voorbereiding. Maar daarover later meer.

Tot ziens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten