donderdag 13 november 2008

Maandag

Vanmiddag hebben collega John Steegh en ik een gesprek gehad met wijkverenigingen en omwonenden van de Morspoort om te praten over de ontwikkeling van een parkeergarage op deze locatie. Op basis van het huidige coalitieakkoord gaan we op deze plaats een tijdelijke parkeervoorziening realiseren. Een aantal mensen had via de pers al laten horen niet zoveel te zien in de bouw van een parkeervoorziening zo dicht bij hun wijk. Het was dus best een beetje spannend om de mening van deze mensen te vernemen over de plannen die we tot nu toe hebben uitgewerkt.

Het werd een prettig en informatief gesprek. We hebben alle voor- en nadelen van ons plan gepresenteerd en geluisterd naar de opmerkingen van de bewoners. We zijn het eens over het feit dat er in de buurt een parkeerprobleem is dat we samen moeten oplossen. Hoe we dat precies moeten doen, daar gaan we op basis van het gesprek van vandaag nog eens goed over nadenken.
Toen ik vanavond terug naar huis ging, ben ik nog even langsgeweest bij de nieuwe vestiging van het bedrijf Maandag aan de Schipholweg. Daar mocht ik samen met de vestigingsmanager een lint doorknippen en daarmee deze nieuwe vestiging formeel openen. Leuk nieuw bedrijf voor Leiden. Op hun site is te lezen dat Maandag® interim-professionals detacheert die van hun werk houden. Ik wens ze veel succes.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten