zaterdag 20 december 2008

Polar Bears

Het ging opmerkelijk goed met het dameswaterpoloteam van ZVL de afgelopen maanden. Na alle veranderingen in het team waren ze in staat zo sterk terug te komen dat ze vanavond in de finale om de KNZB beker mochten spelen. Dat op zich was al een fantastische prestatie.
Vanavond was ik in het prachtige Sloterparkbad in Amsterdam om zelf getuige te zijn van de finale tegen de dames van Polar Bears uit Ede. Ik had hier natuurlijk graag verslag gedaan van een spannende wedstrijd, maar dat werd het helaas niet. Na de 0-1 voorsprong direct na het begin bleek de overmacht van Polar Bears toch een beetje te groot. De wedstrijd eindigde in 12-5 voor de dames uit Ede.

Een behoorlijke domper op de feestvreugde dus. Daarbij zou je bijna vergeten dat de tweede plaats op zich ook al een mooie prestatie is. Daarom waren de bloemen die ik na afloop mocht overhandigen natuurlijk volkomen terecht.

De foto's kreeg ik de PR commissie van De Zijl Zwemsport - ZVL. Het beeldverslag hieronder komt van de NOS.
Tot ziens.


Als wethouder Sport ben ik graag aanwezig bij bijzondere sportwedstrijden van Leidse sportverenigingen. Speelt uw vereniging een wedstrijd die voor u belangrijk is, stuur mij dan even een e-mail.

1 opmerking: