vrijdag 23 april 2010

35e Singelloop

In 2007 liep ik de Leidse Singels binnen het half uur rond. In 2008 had ik precies 30 minuten nodig, in 2009 32 minuten en vanavond had ik om precies te zijn 33 minuten en 51 seconden nodig om het rondje om de binnenstad te maken.

Het was de vierde keer dat ik mee deed aan de Leidse Singelloop en ook al heb ik elk jaar iets meer tijd nodig, mijn enthousiasme voor dit evenement is gebleven. Niet alleen bij mij, want het aantal deelnemers was dit jaar groter dan ooit tevoren. Maar liefst 4300 lopers verschenen er aan de start. Voor veel mensen was het de eerste kennismaking met de loopsport.

Ook langs de route was het volgens mijn persoonlijke inschatting veel drukker dan vorige jaren. Vele duizenden lopers en toeschouwers hebben genoten van dit geweldige sportevenement.
Als het aan mij ligt loop ik volgend jaar weer mee en wie weet ga ik weer eens een poging doen om binnen de 30 minuten te eindigen.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten