maandag 19 maart 2012



Vorige week schreef ik dat ik nog nadacht over een goede manier om meningen te horen en ideeën te verzamelen over de toekomst van Oostvaarderswold. Nu kan ik melden dat die gelegenheid er is: iedereen die wil meedenken en meepraten kan deelnemen aan de discussiegroep op LinkedIn.

De titel van de discussiegroep is 'Toekomst Oostvaarderswold'. Het is een openbare groep, ieder kan de gesprekken die er plaatsvinden volgen. Ieder die lid wordt van de groep kan meedoen aan de discussie of een nieuwe vraag deponeren. Vragen die aan mij worden gesteld zal ik zoveel mogelijk beantwoorden.

Om het gesprek op gang te brengen heb ik inmiddels een drietal vragen gesteld. Doe ermee wat u wilt. Ik hoop op veel deelnemers, een levendige discussie en veel waardevolle suggesties.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten