vrijdag 4 november 2005

Bureaudienst

Een beetje tegen de gewoonte in zat ik vandaag de hele dag achter mijn bureau. Behalve een gesprek met de aanvrager van een behoorlijk complexe bouwvergunning, heb ik me vooral verdiept in een stapel vergaderstukken voor de komende week en het wegwerken van mijn stapel post.

Resultaat is wel dat ik met een schoon bureau en een bijna lege inbox het weekend in kan gaan. Zondagochtend alleen even naar de brandweerkazerne voor een groepsfoto met alle korpsleden maar verder heb ik het hele weekend vrij. Dat is ook wel eens lekker.

Tussendoor kreeg ik nog een telefoontje van het NCRV programma "Man bijt hond". Ze belde me naar aanleiding van de verkiezing van Job Cohen tot beste burgemeester van Nederland. Voor deze verkiezing mochten alle burgemeesters in Nederland stemmen. Een verkiezing onder beroepsgenoten dus en juist daardoor spreken dit soort verkiezingen mij niet echt aan. Mij interesseert het veel meer wat de inwoners van de eigen gemeente ervan vinden. Deze tv-makers vroegen mij of ik bereid was in Warmond met een cameraploeg de straat op te gaan om de Warmonders te vragen naar hun mening over de burgemeester. Een half uurtje nadat ik daarmee instemde belden ze me terug. Het lukte niet om het onderwerp op tijd af te hebben. Het hele verhaal ging niet door..... Jammer!

Tot maandag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten