dinsdag 8 november 2005

Circus

Vanmorgen hadden we een flink gevulde en gevarieerde agenda voor de collegevergadering. Zo hebben we o.a. gesproken over een geschikte locatie voor een circus, verkoop van diverse stukken snippergroen, het bestemmingsplan voor de bebouwde kom, de kosten van vervanging van de stoplichtinstallatie nabij het Warmonderhek, een evaluatie van het voetveer en het ligplaatsenplan.

Vanmiddag mijn administratie bijgewerkt en de stand van zaken met betrekking tot de activiteiten aan het eind van dit jaar doorgesproken.

Vanavond was ik net als gisteren in Noordwijk in het kader van de gebiedsuitwerking Haarlemmermeer Bollenstreek. Was het gisteren speciaal voor de gemeentebestuurders, vanavond waren de maatschappelijke organisaties aan de beurt om hun mening te geven op de modellen die de beide provincies hebben voorbereid. Volgens mij moeten wij als bestuurders de mening van juist deze organisaties serieus nemen en nu was ik in de gelegenheid om dit uit de eerste hand te kunnen vernemen. De discussie stond zowel gisterenavond als vanavond onder de zeer capabele leiding van Frénk van der Linden . Deze streekgenoot, volgens mij zaten we ooit op dezelfde school, weet op een onnavolgbare manier het publiek te betrekken bij de dicussie. 'Scherpzinnig maar fair, diepgravend maar met flair' lees ik in zijn persoonsbeschrijving en dat klopt wel. Complimenten!

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten