maandag 21 november 2005

Afscheid


Er was afgelopen weekend veel te doen in Warmond. Na de Sinterklaasontvangst op zaterdag was ik zondagochtend getuige van een feestelijke eucharistieviering ter gelegenheid van het afscheid van pastor Cor Spruit in de Sint Matthiaskerk. Als eerbetoon aan deze 'herder' zat de kerk helemaal vol. Het was duidelijk dat de Warmondse gemeenschap met enige tegenzin afscheid nam van hun eigen pastor.

Vervolgens ben ik nog even binnengelopen in het kunstcafe aan de Dorpstraat waar de politieke partijen net in de afronding zaten van een lijsttrekkersdebat waarover u een mooi verslag kunt lezen op www.deteyding.nl.

De maand december staat in Warmond geheel in het teken van afscheid van de zelfstandige gemeente. Als ik alle activiteiten overzie gaat het een hele drukke maand worden. Bij de organisatie van alle activiteiten zijn veel inwoners betrokken. Vanmorgen heb ik de draaiboeken voor deze bijeenkomsten doorgenomen met de betrokken ambtenaren.

Vanmiddag mocht ik op bezoek bij twee van onze inwoners die vandaag het 55 jarig huwelijk vieren. Het was erg gezellig.

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten