vrijdag 18 november 2005

Kinderboerderij

De afgelopen week was ik wel heel uithuizig en dat moest ik vandaag bekopen met een forse hoeveelheid achterstallig werk op mijn bureau. Gelukkig had ik slechts 1 afspraak in de agenda zodat het me gelukt is om toch nog aardig opgeruimd het weekend in te gaan.

Die ene afspraak was met de voorzitter van de Kinderboerderij Kloosterhof. Hij kwam met me praten over een misverstand dat is gerezen tussen de gemeente en de kinderboerderij over de huur die men moet gaan betalen voor de gronden op Koudenhoorn. Dit brengt de vereniging in een lastige positie. Dat zou jammer zijn, want ik begrijp dat deze vereniging voor Warmond een belangrijke sociale functie vervult. Daar komt nog bij dat Teylingen na de fusie nog meer kinderboerderijen heeft. De anderen hoeven op dit moment ook niet te betalen, dus waarom in Warmond wel, zo vraagt men zich af. Daar hebben ze natuurlijk wel een punt. Het lijkt logisch dat er op dit punt binnen 1 gemeente ook 1 beleid is. We hebben besloten de zaak even te laten rusten en in handen te geven aan het nieuwe bestuur van de gemeente Teylingen.

Morgen weer een nieuwe ervaring opdoen; Sinterklaas inhalen om 13:00 uur in de gemeentehaven. Spannend, tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten