vrijdag 11 november 2005

Interview

Mensen die dit dagboek met enige regelmaat lezen, weten hoeveel tijd ik ongeveer kwijt ben met vergaderingen in regionaal verband. Tot nu toe was het zo dat de drie gemeenten binnen Teylingen ook nog eens allemaal apart naar al die vergaderingen toe gingen. Recent hebben we afgesproken om daarmee te stoppen en per vergadering 1 bestuurder namens de 3 gemeenten af te vaardigen. Daarmee winnen we nu al veel tijd die we voor andere dingen kunnen gebruiken.

Hierdoor had ik vanmorgen tijd om een aantal andere zaken weg te werken, en dat kwam me buitengewoon goed uit. Mijn administratie is nu weer helemaal bij.

Tussendoor kreeg ik vandaag nog een verzoek voor een telefonisch interview voor de radio. Dit was naar aanleiding van een artikel in het Leidsch Dagblad van gisteren. Als verantwoordelijk bestuurder voor Verkeer & Vervoer in de regio Holland Rijnland heb ik onlangs een aantal uitspraken gedaan over de aanleg van wegen in onze regio. Dat verhaal is blijkbaar goed overgekomen. Klik hier voor het betreffende artikel.

Prettig weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten