vrijdag 10 februari 2006

Stemadvies

Afgelopen week kreeg ik een berichtje van Gerard Slingerland, een goede bekende uit de Warmondse politiek. Gerard heeft last van verkiezingskoorts en dat heeft helemaal niets met de gemeenteraadsverkiezingen te maken.

Hij heeft zich opgeworpen als ambassadeur van de Zwanburgerpolder in het kader van de verkiezing van de mooiste plek van Nederland. Op initiatief van de NCRV worden deze verkiezingen gehouden. De verkiezing van de mooiste plek begint met een spannende afvalrace, die zich eerst via internet afspeelt.De komende 4 weken gaan 24 ambassadeurs (twee per provincie) de strijd met elkaar aan. Door uw stem uit te brengen kunt u bepalen welke 12 ambassadeurs (een per provincie) door mogen naar de tweede ronde.Op 13 mei nemen de finalisten het tijdens een grote live tv uitzending tegen elkaar op. Uit hun midden komt uiteindelijk de winnaar van de verkiezing van de mooiste plek 2006.

Nu heb ik het afgelopen jaar met eigen ogen de schoonheid van de Zwanburgerpolder van dichtbij mogen bewonderen. Ik kan u verzekeren dat Gerard alle steun verdient. Hij doet er in ieder geval erg zijn best voor.

Daarom heb ik de afgelopen week op Gerard gestemd. Moet u ook doen op www.demooisteplek.nl

Nu ik een paar weken in een 'gewone' baan aan het werk ben, begin ik ook de voordelen te ervaren. De afgelopen week was ik maar liefst elke avond thuis. Ik kan me niet herinneren, wanneer me dat voor de laatste keer gebeurde. Vandaag kreeg ik per post een DVD met daarop de video opnamen die eind december zijn gemaakt van het evenement Dag Warmond. Die ga ik de komende week dus maar eens uitgebreid bekijken.

Tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten