dinsdag 26 mei 2015

Brief

Tijdens de eerste 100 dagen in mijn functie als burgemeester van Stichtse Vecht, deed ik talloze ervaringen op. Naast heel veel leuke en lieve reacties waren er ook gebeurtenissen die mij verrasten, verwonderden of die mij de wenkbrauwen deden fronsen. Al deze punten heb ik de afgelopen tijd opgeschreven in mijn '100 dagenbrief'. In deze brief doe ik op basis van mijn waarnemingen ook suggesties voor de onderwerpen, waar ik de komende tijd graag mee aan de slag wil gaan. Ik heb de gemeenteraad verzocht om met mij in gesprek te gaan over de inhoud van deze brief.

Uiteraard wil ik ook de lezers van mijn weblog deelgenoot maken van de inhoud van mijn brief. De tekst kunt u via deze link nalezen 

Tot ziens. 

1 opmerking:

  1. Na wat k korte stukken in d pers, nu even de hele brief gelezen. Ik waardeer het zeer dat je je ambities na 100 dagen concreet maakt!

    BeantwoordenVerwijderen