donderdag 8 maart 2018

Stembus

Over precies twee weken mogen alle stemgerechtigde inwoners weer naar het stembureau. Op 21 maart bepaalt u mede welke 33 inwoners de komende vier jaar plaatsnemen in onze gemeenteraad en u daar vertegenwoordigen. Ook kunt u die dag stemmen in het kader van een raadgevend referendum over de vernieuwde Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten. Ik reken er weer op dat u als betrokken inwoner van u laat horen, want elke stem telt!
Het stemmen maken wij voor u zo makkelijk mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan drempelvrije stembureaus. In een fijne samenwerking met het gehandicaptenplatform hebben we alle 34 stembureaus onder de loep genomen. Waar mogelijk hebben we de stembureaus nog beter toegankelijk gemaakt  voor mensen die bijvoorbeeld afhankelijk zijn van een rolstoel. Zo gaan we onder andere tijdelijk een invalideparkeerplaats inrichten bij stembureaus die vlakbij geen invalideparkeerplaats hebben. Wie in  bezit is van een invalidenparkeerkaart kan daar dan op 21 maart maximaal een half uur parkeren.

U hoeft natuurlijk helemaal niet zelf naar het stembureau te komen, want u kunt ook iemand machtigen. Dat betekent dat u uw partner, buurman of buurvrouw, vriend of vriendin uw stem kunt laten uitbrengen. Voorwaarde is dat hij/zij ook in Stichtse Vecht woont. Hoe dit precies in zijn werk gaat en wat u daarvoor moet doen staat uitgelegd op www.stichtsevecht.nl/verkiezingen. Komt u er niet uit, bel ons dan op 14 0346. Onze medewerkers staan u graag te woord.

Wanneer u niemand kunt machtigen en u fysiek niet in staat bent om zelf naar het stembureau te komen, bied ik u een alternatief. Ik vind het heel belangrijk dat iedereen in de gelegenheid wordt gesteld om te stemmen. Inwoners die graag willen stemmen die dat vanwege een beperking niet kunnen, kunnen daarom gebruik maken van de Stembus. U wordt dan thuis opgehaald en samen met andere kiezers naar een stembureau in de buurt gebracht. De regiovervoerder Willemsen de Koning biedt kosteloos de (rolstoel)busjes en chauffeurs aan, dat is een fantastisch gebaar.

Het is heel eenvoudig om u aan te melden voor deze service. Uiterlijk 13 maart gaat u naar www.stichtsevecht.nl/verkiezingen. Daar geeft u aan of wij u in de ochtend, tussen 8.30 en 12.30 uur, of in de middag, tussen 13.00 en 17.00 uur kunnen ophalen. Als we de aanmeldingen binnen hebben, gaan wij een planning maken. We nemen op 16 of 19 maart telefonisch contact met u op om uw aanmelding te bevestigen en om de definitieve tijd door te geven. En op de verkiezingsdag bellen we u kort van tevoren op, zodat u weet dat wij onderweg zijn. Wilt u zich aanmelden maar heeft u geen internet? Geen probleem, bel dan naar 14 0346.

Als mijn agenda het toelaat, rijd ik ook mee met de Stembus. Wie weet haal ik u persoonlijk op! Of u nu zelf gaat of iemand machtigt, ga stemmen op 21 maart en geef Stichtse Vecht kleur!

Tot ziens.

1 opmerking:

  1. HOE IK VEROVERDE MET DE HULP VAN DE KRUIDEN!
    Ik had nooit gedacht dat het een mirakel zou zijn op internet totdat ik Contact met de grootste Olokun-godin binnenging, ik deed het uiteindelijk met de hulp van haar spirituele kracht die werd aanbevolen door een dame in het centrum van de baby, die haar eerder hielp, ik heb nooit geloofde dat het echt was totdat ik het nu bevestig omdat ik het heb
    Ik heb zoveel dingen geprobeerd om ervoor te zorgen dat ik meteen zwanger ben, maar geen geluk
    neem contact met hem op. Hij maakte enkele geestelijke gebeden en stuurde me een kruidengeneesmiddel
    Ik nam, ik werd drie weken later zwanger en nu moet ik een zoon laten zien. Heel erg bedankt priester en ik beveel de grootste olokun-godin aan voor iedereen daar buiten, zij is bereid om een ​​kind van haarzelf daarbuiten te hebben.

    Contact voor hulp is ook echt en krachtig, ik heb het bevestigd, neem contact met hem op als je geconfronteerd wordt met een dodelijke ziekte in de e-mail: drokokospellhome@yahoo.com


    1.GONORRHEA
    2. HIV / AIDS
    3. LAGE SPERM COUNT
    4. MENOPAUSE ZIEKTE
    5. EPILEPSIE
    6. ASEPSIS
    7. KANKER
    8. ANXIETE DEPRESSIE
    9. ZWANGERSCHAP PROBLEEM
    10.BARENESS / INFERTILIT
    11. CIRRHOSE
    12.TUBERCULOSIS
    13. DARIALEHEIDSZIEKTEN
    14.ALZHEIMERS
    15. CHRONISCHE OBSTRUCTIEVE PULMONEN
    16.HERPES
    17.ARTHRITIS
    18.ALS
    19.DIABETES
    20. GEWICHTSVERLIES
    21. FINANCIËLE SPELL
    22.BUSINESS SPELL
    23.LOTTERIJ SPELL
    24. PROMOTIE-SPEL
    25.SPIRITUELE REINIGING
    26FYSISCH .REKENEN
    27.LOVE SPELL (EX-BACK)
    Heeft u problemen in uw huwelijksleven?
    Wil je academisch gezien eervol goed zijn? of je wilt je Ex-lover terug Contact via: drokokospellhome@yahoo.com en je zult je eigen goede getuigenis delen

    BeantwoordenVerwijderen