vrijdag 2 oktober 2009

Complimenten

In het blad van onze ondernemersvereniging BV Leiden staat deze maand een verslag van de zomerstages die ik afgelopen zomer bij het Leidse bedrijfsleven liep. Onderdeel van dit verhaal is een vraaggesprek met de ondernemers waar ik mijn stage liep. De volgende passage uit dit verhaal wil ik u niet onthouden:

'Iedereen is het er over eens dat het initiatief van Marc Witteman om een zomerstage te lopen een zeer geslaagd concept is. Unaniem zijn de stagebegeleiders in hun oordeel over Witteman: hij is een toegankelijke, enthousiaste persoonlijkheid die de politiek op straat brengt. Door zich te mengen met de medewerkers en niet terug te deinzen voor vieze handen heeft hij respect afgedwongen'

Van dit soort teksten in het lijfblad van ondernemend Leiden kon ik tot nu toe alleen maar dromen. Mijn 3 oktober kan niet meer stuk, dat zult u begrijpen. Bij het artikel stond onderstaande foto waarop ik met mijn stagebegeleiders te zien ben.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten