zaterdag 8 september 2012

Vis en Aardappelen

Nog vier dagen en dan zijn er verkiezingen voor de Tweede Kamer. Voor de Partij van de Arbeid zijn in deze tijd vele duizenden vrijwilligers actief om de kiezers op te zoeken en te overtuigen dat het verstandig is om PvdA te stemmen. Daarvoor was ik vanmorgen in Emmeloord om in de Lange Nering rozen uit te delen en met kiezers te praten. Het mooie weer en de mooie peilingen maakt het campagne voeren tot een feestje.

Maar dat was niet de enige reden waarom ik vandaag in het noorden van onze provincie was. Deze week is in de Noordoostpolder het grote Pieperfestival. Een onderdeel daarvan is de Fish Potatorun, 13 kilometer van Urk naar Emmeloord. Na het startschot van CDA lijsttrekker Sybrand Buma liep ik samen met 1900 andere lopers de route terug naar Emmeloord. In mijn rode PvdA loopshirt kwam ik na precies 1 uur en 12 minuten weer over de streep. Klik hier voor meer informatie.

Morgen weer campagne, vanaf 1300 uur sta ik in de omgeving van de Bataviawerf in Lelystad.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten