zondag 21 juni 2015

Verhuizing

Afgelopen week was de week waarin ik de sleutel van mijn nieuwe woning kreeg. Mijn vrouw en ik zijn erg tevreden met het nieuwe huis in het buitengebied nabij Kockengen. Nadat de verhuiswagens (foto) afgelopen vrijdagmiddag waren vertrokken wonen we nu officieel in de gemeente Stichtse Vecht.

Voor de verhuizing had ik een paar dagen vrij genomen, waardoor ik deze keer kort kan zijn over mijn werkzaamheden in de afgelopen week. Alleen dinsdag was ik in het gemeentehuis voor collegevergadering en de derde aflevering van de collegetour langs de dorpen. Afgelopen week waren we met het hele college in Kockengen, Nieuwer ter Aa en Loenersloot. We spraken met inwoners, maatschappelijke organisaties en ondernemers over wat er goed gaat binnen de gemeente en wat er beter kan. Het waren prettige en leerzame gesprekken.

Dinsdagavond schoof ik voor het avondeten aan bij Marijke en Henk van der Wal in de wijk Valkenkamp in Maarssen. Tijdens een uitstekende maaltijd werd ik bijgepraat over de kwaliteiten van Maarssenbroek, de veiligheid in de wijk en vele andere onderwerpen.

Komende week is weer een gewone week.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten