zondag 15 mei 2011

Leiden Marathon


Voor het 5e achteenvolgende jaar liep ik vandaag de halve marathon in mijn woonplaats Leiden. Die Leiden Marathon blijft een bijzonder evenement en meedoen is een beetje een verslaving geworden. De enthousiaste mensen langs de route, de muziek, de historische binnenstad, de sfeer en natuurlijk het weer, alles was helemaal goed vandaag. Ook over mijn eindtijd was ik tevreden. Ik liep de 21 kilometer in 1 uur en 52 minuten. En dat was sneller dan vorig jaar en het jaar daarvoor.


Bijzondere reacties kreeg ik vandaag vanwege mijn startnummer. Cadeautje van de organisatie bij mijn vertrek als wethouder vorig jaar.


Volgende week loop ik in Flevoland met een provinciaal team in de Lijn en Waterloop.


Voor wie mijn prestatie nog eens willen analyseren klik hier: http://bit.ly/itgNAU


Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten