maandag 29 augustus 2005

Netwerken

Zoals ik u vrijdag al liet weten was er afgelopen weekend weer van alles aan de hand in het dorp. Reden voor mij om afgelopen zondagmiddag een kijkje te gaan nemen in Park Leerust. Achteraf heb ik daarvan geen spijt van gekregen. Zowel de Gouden Gaffel zeilwedstrijden als de 6e Warmond Golf Special waren een groot succes. Daar kwam nog eens bij dat dankzij het perfecte weer grote groepen fietsers de gemeente aandeden. Het resultaat was een drukte van belang en een uitstekende sfeer in het Park Leerust en volle terrasjes in de Dorpstraat. Dit was echt Warmond op zijn best. Ik heb gedurende de dag met veel mensen gesproken en iedereen was even enthousiast. Daardoor heb ik weer een aantal nieuwe contacten weten te leggen met inwoners van onze gemeente.

Voor mijn werk als burgemeester zijn dat soort contacten best belangrijk. Het geeft mij een goed beeld van wat er binnen de gemeente allemaal leeft. Daarnaast heb ik voor mijn werk natuurlijk ook nog de nodige contacten buiten de gemeente. Samen vormen zij mijn netwerk waaruit ik waardevolle informatie kan halen om mijn werk goed te doen. In dat kader had ik vandaag ook bezoek van iemand met wie ik in het verleden veel heb samengewerkt en met wie ik weer eens wilde bijpraten. Ook dat gesprek leverde weer een aantal nuttige tips op die ik kan gebruiken bij mijn werk.

Verder heb ik me vandaag vooral voorbereid op activiteiten in de komende dagen.

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten