vrijdag 26 augustus 2005

Gouden Gaffel

Voor vandaag stonden er geen afspraken in de agenda. Daardoor had ik de gelegenheid om de vergaderstukken voor de komende week grondig door te nemen, mijn e-mail af te handelen en een paar telefoontjes te plegen.

Het komende weekend is er ook nog van alles te doen in Warmond. Zaterdagavond hebben de vrijwilligers van het brandweerkorps Oegstgeest/Voorhout/Sassenheim/Warmond een barbecue georganiseerd. De betrokken burgemeesters zijn ook uitgenodigd en daar maak ik zeker gebruik van.

De stichting Zeilvaart Warmond organiseert dit weekend de Gouden Gaffelwedstrijden vanuit het Park Leerust. Daarnaast is er zondag de 6e Warmond Golf Special waarbij een groot aantal spelers een parcours afwerken wat dwars door de gemeente, door tuinen weilanden en eilanden gaat. 'Hole in one' in het ooievaarsnest zal ik maar zeggen. Ook in het Park Leerust is een hole te vinden zodat daar beide evenementen samenkomen. Daar ga ik zondagmiddag dus even kijken.

Prettig weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten