maandag 11 augustus 2008

Terug

Na 3 weken was ik vandaag weer terug op het Leidse stadhuis voor mijn eerste werkdag na de vakantie. Als gevolg van restauratiewerkzaamheden moest ik eerst mijn tijdelijk kamer op de 3e etage zoeken. Daarna wat bijgepraat met de nog aanwezige collega wethouders om vervolgens een stapel ingekomen post en uitnodigingen door te nemen. Tenslotte vanavond een afspraak gehad met een afvaardiging van de Leidse PvdA voor mijn jaarlijkse functioneringsgesprek. Het was een prettig gesprek.

Terwijl het zomerreces, en de bijbehorende bestuurlijke rust, nog een paar weken doorgaat ben ik vanaf vandaag dus weer helemaal aan het werk (en bereikbaar). De bestuurlijke rust geeft me als wethouder Economie de gelegenheid om de Leidse economie eens op een andere manier te verkennen. Morgen start ik daarom met de eerste van 8 werkstages binnen de Leidse economie. Op deze plaats zal ik daarvan uitgebreid verslag doen. Morgen ben ik bij Interpulse Automatisering.

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten