dinsdag 27 april 2010

Opruimen

Het was vandaag mijn laatste hele dag in het Stadhuis. Vanmorgen de laatste collegevergadering gehad en daarna mijn kamer leeggemaakt en de laatste e-mail beantwoord. Aan al mijn mailcontacten heb ik inmiddels mijn nieuwe adres marc.witteman@gmail.com doorgegeven. Niet meer voor werk natuurlijk maar wel voor andere contacten.

Vanaf morgenavond bestaat m.witteman@leiden.nl niet meer. Mijn kamer is tenslotte weer zoals ik hem ooit kreeg, helemaal leeg. Het allemaal nog erg onwezelijk.

Morgenochtend nog een laatste vergadering van het bestuur van Leiden Bio Sciencepark en dan morgenavond terug naar het Stadhuis voor de afscheidsraad. Hoe dat allemaal gaat schrijf ik u in mijn volgend bericht op deze weblog. Dat zal een bijzonder bericht worden. Niet alleen omdat het mijn laatste bericht als wethouder is, het zal ook het duizendste bericht op mijn weblog zijn sinds ik begin 2005 op deze plaats begon te schrijven.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten