zaterdag 10 april 2010

Zwolle

Dit seizoen was ik in de Leidse 5-mei hal met enige regelmaat getuige van het succes van de basketballers van Zorg en Zekerheid Leiden. Een uitwedstrijd had ik tot nu toe nog niet meegemaakt en dus zei ik vandaag geen nee toen ik een verzoek kreeg van de businessclub om mee te gaan in de bus naar Zwolle.

Ik kreeg er geen spijt van. Behalve een gezellige busreis en een gezamenlijk diner onderweg kregen we een geweldige wedstrijd te zien tegen Landstede Zwolle. Na een matig begin kreeg ZZ-Leiden al snel de leiding om uiteindelijk de wedstrijd te winnen met de eindstand 54-94 op het scoreboard. Achteraf begreep ik dat dit de grootste overwinning ooit was. Ik was er bij en heb ervan genoten.

De foto is van Richard Koolen.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten