zondag 9 januari 2011

Egmond

De tijd voor mijn looptraining is sinds mijn aantreden als gedeputeerde niet echt toegenomen. Dat neemt niet weg dat ik sport belangrijk genoeg vind om ook af en toe zelf nog eens een prestatie neer te zetten. De halve marathon van Egmond is daar een goed voorbeeld van. Vandaag was ik in die Noord Hollandse badplaats om samen met 12.500 andere lopers de 21,1 km over strand en door duin af te leggen. Bij een klein winterzonnetje, een temperatuur van een graad of 8 en een milde zijwind lukt het me deze keer om de afstand in ruim 2 uur en 9 minuten af te ronden. Die tijd kan iets beter, maar dat zal iets met de beperkte training te maken hebben. Ik liep Egmond deze keer weer samen met een aantal andere PvdA'ers waaronder het Flevolandse 2e kamerlid Lea Bouwmeester. Onder de titel 'Iedereen loopt mee' zijn we een in omvang groeiende loopgroep begonnen waarmee we een paar keer per jaar aan een grote loop meedoen. Wil je de volgende keer ook mee lopen, laat me dat dan even weten.

Wilt u mijn prestatie wat beter analyseren, klik dan hier.

Tot ziens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten