donderdag 19 juni 2008

Onderzoekscommissie

15 mei 2007 heb ik voor de gemeenteraad een toespraak gehouden over de bestuurscultuur binnen de gemeente Leiden en de gevolgen daarvan voor grote projecten. Uiteindelijk was deze toespraak voor de gemeenteraad aanleiding om een onderzoekscommissie overschrijding grote projecten in te stellen. Vandaag is deze commissie begonnen met de openbare verhoren, die voor iedereen live via internet te volgen zijn. Bijna iedereen, want op mijn PC in het Stadhuis was de verbinding te traag voor een goede ontvangst. Het zou me niet verbazen als dat veroorzaakt werd door het feit dat op hetzelfde kantoornetwerk nog heel veel andere kijkers aanwezig waren. Gelukkig heeft de commissie gezorgd voor een 'uitzending gemist' site. Ik ga er dit weekend eens uitgebreid voor zitten.

Aanstaande maandagavond mag ik zelf naar de commissie.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten