zondag 7 september 2008

Vlietloop

Vandaag maar weer eens de loopschoenen aangetrokken voor een loopevenement. Dit keer in de buurgemeente Voorschoten voor een afstand van 10 engelse mijlen in de jaarlijkse Vlietloop. Een mooie route die me voor een deel weer terugvoerde naar het Leidse grondgebied. Net onder de 1 uur en 20 minuten ging ik in de historische Voorstraat in Voorschoten tevreden over de finish.

Tegenwoordig maak ik bij het lopen trouwens gebruik van een soort GPS horloge. Daardoor zijn de resultaten van deze loop nu ook op internet terug te vinden. Kijk hier eens verbaas u maar even.

Tot ziens.

3 opmerkingen:

  1. Tsjonge,
    big brother is watching you...
    Wat een techniek!

    Harrie van Leeuwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo'n GPS, maar ik zie dat je een paar bochtjes heb afgesneden. 10 mijl is meer dan 16 km, niet minder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig kun je ook zien dat ik de aangegeven route precies heb gelopen. Vergelijk maar met http://www.vlietloop.nl/images/parcours.gif.

    BeantwoordenVerwijderen