woensdag 25 februari 2009

Zorgwinkel


Vanmiddag mocht ik behulpzaam zijn bij de opening van een nieuwe winkel van Zorg en Zekerheid in de Korevaarstraat. Op een of andere manier voel ik me altijd wel thuis bij Zorg en Zekerheid. Deze onderneming weet de beide bestanddelen uit mijn portefeuille, te weten economie en sport, op een perfecte manier met elkaar in verbinding te brengen. De verzekeraar heeft tegenwoordig een stevig sportprofiel gekregen door flink te sponsoren bij allerlei sportactiviteiten in de stad. Zorg, gezondheid en sport hebben natuurlijk alles met elkaar te maken. Dat is goed voor de Sport in Leiden en goed voor de business van deze verzekeraar. Ook bij de activiteiten rondom de opening van deze winkel lieten ze weer eens goed zien hoe belangrijk sport is.

Als officiele handeling mocht ik een poging doen om onder toezicht van heel veel gasten met een bal te scoren in een basket. Dankzij de goede adviezen van ZZ-Leiden hoofdcoach Toon van Helfteren (zie foto) was dat gelukkig in een keer raak.

Aanstaande zondag mag ik om 11.00 uur bij de Leiden Roadrunnersclub het startschot geven voor het ZZ-circuit waar ik zelf ga meelopen. Hoofdsponsor van deze loop is eveneens Zorg en Zekerheid.
De foto bij dit stukje ontving ik van René Zoetemelk, waarvoor mijn dank.
Tot ziens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten