zaterdag 16 juni 2007

Stage

Nog een paar weken en dan is het weer zover. Tijd voor het zomerreces. Vorig jaar schreef ik op deze plaats al over het feit dat die recesperiode veel langer is dan nodig voor een mooie vakantie. Ik schreef toen over mijn voornemen om een deel van de recesperiode te gaan gebruiken voor korte stages in stad. Dat plan heb ik nog steeds, dus ik ben nu op zoek naar stageonderwerpen c.q. adressen voor een stage in de maand augustus.

Heeft u voor mij een voorstel voor een korte stage die mij bovendien kan helpen om mijn werk het komende jaar beter te doen, laat me het dan weten.
Tot ziens.

2 opmerkingen:

  1. misschien het riool aanleggen bij een asc in Roomburg. Oeps... Dat mag niet; graven op dat grondgebied. Dan moet dat riool maar boven de grond aangelegd worden. Hoe dan ook, genoeg te doen daar in Roomburg voor je. Misschien een leuke hondenstrook aanleggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga eens op snuffelstage in het AZC op de Rijnsburgerweg...

    BeantwoordenVerwijderen