maandag 7 december 2009

Lijstduwer

Vanavond vergaderde de Leidse Partij van de Arbeid tijdens een druk bezochte ledenvergadering over de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen. Onder een prettig applaus kreeg ik plaats nummer 30 toegewezen en daarmee ben ik nu officieel 'lijstduwer' van mijn partij. Wat mij betreft een eervolle positie. Deze plaats kwam overeen met het verzoek dat ik eerder aan de partij had gedaan. Met die plaats wil ik laten zien dat ik niet direct beschikbaar ben voor de gemeenteraad maar wel mijn steun geef aan al die uitstekende kandidaten die mij voorgaan. Stuk voor stuk zijn het bijzondere mensen die via hun werk in de stad hebben laten zien dat ze het waard zijn om de PvdA kiezers na de verkiezingen te vertegenwoordigen. Niet zonder trots zal ik ze aanprijzen bij iedereen die het horen wil.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten