zaterdag 18 april 2009

Zorg en Zekerheid Leiden tegen EiffelTowers Den Bosch 63 - 81

Vanavond speelde Zorg & Zekerheid Leiden de laatste competitiewedstrijd van het reguliere seizoen in de 5 mei hal. Tegenstander was EiffelTowers Den Bosch. Voor mij reden om weer eens een plaatsje op de tribune uit te zoeken.
Zodoende heb ik vanavond zelf kunnen zien dat het de Leidse basketballers niet is gelukt om nog een keer een stunt neer te zetten. Alhoewel de ploeg in de eerste helft nog aardig stand wist te houden, lukte dat in het 3e en 4e kwart helemaal niet meer. Naarmate het eindsignaal naderde werd het angstig stil in de anders zo rumoerige 5 mei hal.

Komende week spelen 'onze' jongens in de play-offs tegen EclipseJet Amsterdam. Ik wens ze heel veel succes.

Tot ziens.
Als wethouder sport ben ik graag aanwezig bij bijzondere sportwedstrijden van Leidse sportverenigingen. Speelt uw vereniging een wedstrijd die voor u belangrijk is, stuur mij dan even een e-mail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten