vrijdag 25 november 2005

Stormachtig

Vandaag even de tijd genomen om rustig een aantal zaken kunnen afhandelen die al een tijdje op me lagen te wachten. Vrijdag is meestal een goede dag om even wat tijd te nemen voor zaken waar ik gedurende de rest van de week niet echt aan toekom. Het is daardoor ook een dag om eens een beetje met mensen bij te praten. Zo had ik vandaag een bijzonder prettig gesprek met een wethouder uit een van de regiogemeenten die eens wat onderwerpen met me wilde delen.

Ook heb ik een gesprek gevoerd met een vertegenwoordiger van onze jumelagestichting JWC over de komende fusie. De nieuwe gemeenteraad zal zich volgend jaar nog moeten uitspreken over de eventuele voortzetting van de jumelagecontacten met de nieuwe gemeente Teylingen.

Tussen de post trof ik de nieuwste editie van het blad Rijnstreek Business aan. Dit blad publiceert elk jaar een lijst met de machtigste mensen van de Rijnstreek. Het zijn van die grappige onderzoeken die niemand belangrijk vindt, maar waarvan ik u wel kan vertellen dat iedere bestuurder onmiddellijk gaat zoeken naar zijn of haar eigen naam. Mijn naam trof ik dit jaar aan op nummer 11. Vorig jaar stond ik nog op nummer 6. Ik moet blijkbaar weer wat aan mijn pr gaan doen.

Buiten giert de storm om het gemeentehuis en slaat de regen tegen het raam. Ik heb afgelopen week blijkbaar een koudje opgelopen aangezien mijn stem me een beetje in de steek laat. Ik ga een weekendje bijkomen.

Tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten