vrijdag 1 december 2006

Wandeling

In mijn weblog van 7 november schreef ik over het gesprek dat ik had met een aantal bewoners uit de wijk Haagweg Noord. Naar aanleiding van dat gesprek heb ik vanmorgen samen met de bewoners een wandeling door de wijk gemaakt. Alle mooie, maar ook minder mooie plekjes in de wijk bezocht.

De komende periode staan we voor een groot aantal ruimtelijke ingrepen in deze wijk. Ingrepen die vooral tot doel hebben de leefbaarheid in de wijk te vergroten. Na dit bezoek ben ik ook wel overtuigd van de noodzaak hiervan. Het duurt echter nog wel even voordat met deze ingrepen een begin kan worden gemaakt en tot die tijd moeten we de leefbaarheid voor de achterblijvende bewoners natuurlijk wel in orde blijven houden.

Behalve deze wijkwandeling heb ik volgende week een gesprek met een aantal organisaties die in deze wijk een rol spelen. Daarna gaan wenadenken wat we gaan doen met de vragen die we op 7 november uit de buurt kregen. De resultaten van dit alles wil ik dan in de loop van januari aan de buurtbewoners voorleggen.

Prettig weekend.

1 opmerking:

  1. Ik ben blij dat er een wethouder is die rekening houdt met de mensen uit de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen