vrijdag 11 september 2009

Handtekening

Vanmiddag mocht ik als verantwoordelijk wethouder voor gemeentelijke gebouwen mijn handtekening zetten onder de huurovereenkomst voor het Stedelijk Concertgebouw. Mijn medeondertekenaar was Bart van Mossel die als directeur/bestuurder zijn goedkeuring gaf.

Over de verbouwing en uitbreiding van het Stedelijk Concertgebouw is in de Leidse politiek veel te doen geweest. Het waren niet alleen complimenten die ik daarbij kreeg, schrijf ik met enig gevoel voor understatement. Ik geef toe dat er een aantal dingen fout zijn gelopen, maar dat dit in de beeldvorming zo nu en dan flink is overdreven, is net zo waar. Tijdens de rondleiding die ik na de ondertekening kreeg heb ik met eigen ogen kunnen zien wat voor geweldige culturele accommodatie we erbij hebben gekregen. Ook buiten ben ik nog even stil blijven staan bij het resultaat van dit geslaagde onderdeel van het Aalmarkplan.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten