dinsdag 26 januari 2010

LEF

Vanavond viel mij de eer te beurt om deel uit te mogen maken van de jury van LEF, de wedstrijd voor startende ondernemers in de regio Rijnland. De gemeente Leiden is sponsor van LEF omdat wij er veel waarde aan hechten om startende ondernemers een duwtje in de rug te geven. Hiervoor werken we binnen de Stichting LEF samen met een aantal bedrijven uit de regio Leiden, Rijnland en de Kamer van Koophandel.
In de businessruimte van ZZ-Leiden mochten drie startende ondernemers zich presenteren voor een volle zaal om vervolgens vragen te beantwoorden. De avond werd aan elkaar gepraat door de vaardige presentator Ramses Braakman van Hart voor de Zaak. Tijdens het juryberaad gaf Huibrecht Bos, directeur van het bedrijf Movenext, een presentatie over ondernemersvaardigheden.
Tenslotte kreeg ik de gelegenheid om mijn woorden tot de zaal te richten. Die gelegenheid gebruikte ik om nog eens uit te leggen waarom Leiden startende ondernemers zo belangrijk vindt voor de stedelijke economie. Daarna mocht ik de prijs uitreiken aan de winnaar Robert de Groot.

Robert heeft een groothandel in ruitersportartikelen. Zelf ontworpen producten laat hij produceren in landen als China, India, Pakistan en Polen. De verkoop loopt via detaillisten door heel Nederland. Daarbij gaat het om producten als paardrijbroeken, jassen, vesten, paarden, dekens en padsbandages. Zijn internetsite is te vinden via www.robbys-equestrian.com
Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten