woensdag 7 december 2005

Zuidvleugel

De eerste vergadering van vandaag was het maandelijkse 'Seniorenconvent'. Dat is een bijeenkomst met de fractievoorzitters waarmee ik de vergaderagenda's voor de komende maand mee voorbereid. Het was de laatste keer dat deze groep bijeen was. Naast de gewone raad van 15 december hebben we ook afspraken gemaakt over de inhoud van de bijzondere raadsvergadering van 22 december.

Daarna ben ik voor de eerste keer tijdens mijn installatie op visite geweest bij een 60-jarig bruidspaar. Mijn huldeblijk viel deze keer te beurt aan de familie Visch in Marienhaven. In het bijzijn van kinderen en kleinkinderen hebben we koffie en gebak gegeten en gepraat over dingen die voorbij gaan. Ook van deze plaats nog een keer hulde aan het bruidspaar Visch.

Vanmiddag zat ik in het circustheater in Scheveningen voor een bestuurlijke bijeenkomst van de Zuidvleugel. De bestuurders van de Zuidvleugel van de Randstad Holland hebben een aantal nieuwe projecten geselecteerd waar zij de komende jaren samen met het Rijk hun schouders onder gaan zetten. Deze projecten kwamen vandaag aan de orde.

Mijn dochter werd vandaag 14 en dat leek mij voldoende reden om iets eerder naar huis te gaan.

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten