dinsdag 29 maart 2005

Zomertijd

Na een lang paasweekend vanmorgen weer helemaal fris begonnen aan de nieuwe week. Bij binnenkomst op mijn kantoor herinnerde de klok mij aan het feit dat het eigenlijk pas 07:00 uur was, maar dat was snel verholpen. Het is weer zomertijd.

Voor aanvang van de wekelijkse collegevergadering eerst wat administratieve klussen afgehandeld. Bij het lezen van mijn e-mail viel het me op dat er iemand via deze site had gereageerd op mijn dagboekartikel van afgelopen donderdag. Dat was de eerste keer sinds ik onlangs deze mogelijkheid in gebruik nam. Het betrof een reactie op mijn bijdrage van afgelopen donderdag over mijn project Stedenbaan. U kunt het zelf lezen door te klikken op de tekst ‘reacties’ onder de betreffende dag. De anonieme schrijver wijst, in mijn ogen wel terecht, op de gevaren van dergelijke omvangrijke projecten. Hij of zij beschrijft het belang om vooral beide voeten op de grond te houden. Bedankt voor deze zinvolle bijdrage.

Dit herinnert mij er nog eens aan om u te vragen vooral ook te reageren op hetgeen ik hier schrijf. De techniek op mijn site is er klaar voor.

Vervolgens de vergadering van het college van B&W gehad. Ik zal de besluiten hier verder niet behandelen, die kunt u zoals altijd binnenkort weer terugvinden op de site van de gemeente Warmond. Een belangrijk deel van onze vergadertijd ging overigens zitten in de voorbereiding van de stuurgroep die we vanmiddag hadden met de colleges van Sassenheim en Voorhout over de fusie. Daar hebben we in een rap tempo weer een aantal besluiten genomen waardoor de fusie uiteindelijk op 1 januari 2006 een feit moet kunnen zijn. Een en ander natuurlijk onder de voorwaarde dat het parlement in de komende maanden ook met het betreffende voorstel gaat instemmen. Gezien de ontwikkelingen in de nationale politiek moet ik dat laatste er natuurlijk wel elke keer bij blijven zeggen. Overigens heb ik er alle vertrouwen in dat het parlement ons op dit punt niet in de kou zal laten staan.

Tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten