vrijdag 2 januari 2009

Aangeboden

Laat ik beginnen om een heel bijzonder jaar toe te wensen aan al mijn webloglezers. Ik hoop u natuurlijk allemaal te ontmoeten op 5 januari om 20.45 uur voor de nieuwjaarsreceptie van het gemeentebestuur in de Pieterskerk.

Vlak voor de jaarwisseling ontving ik mijn startnummer voor de 37e halve Marathon van Egmond. Nu mag ik op advies van mijn fysiotherapeut al een tijdje niet lopen in verband met een Shin Splits blessure. Daar baal ik enorm van, maar gelukkig gaat het alweer en beetje beter en hoop ik met de Leiden Marathon weer helemaal terug te zijn.

Nu weet ik dat de halve Marathon van Egmond inmiddels helemaal vol is, dus wil ik graag mijn startnummer aanbieden aan iemand die op 11 januari in mijn plaats wil meedoen.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten