vrijdag 15 mei 2009

Papendrecht

De gemeenteraad en het college van Papendrecht waren vandaag een dagje uit. Daarbij hadden ze Leiden gekozen als bestemming. Naast het uitgebreid bekijken van de stad en een hapje eten, waren ze ook te gast in onze raadzaal voor een aantal presentaties over Leiden. Daarbij kreeg ik de gelegenheid om eens uitgebreid te vertellen over wat ons Bio Science Park zo bijzonder maakt. Leuk om op zo'n manier aan buitenstaanders uitgebreid over de stad te kunnen vertellen. Tijdens mijn verhaal betrapte ik mezelf erop dat ik steeds enthousiaster werd. Dat gold ook voor de gasten uit Papendrecht, ze waren na afloop vandaag onder de indruk van alles wat Leiden te bieden heeft. Wat mij betreft zouden we elkaar ook eens wat vaker moeten vertellen hoe goed wij het doen.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten