vrijdag 29 mei 2009

Vijf of meer

Sinds ik de portefeuille Economische Zaken mag doen, heb ik een aantal initiatieven genomen om de band tussen de gemeente en de ondernemers te versterken. Zo maak ik mijn agenda altijd vrij wanneer een groep van 5 of meer ondernemers mij vragen om een verhaal over de stedelijke economie te komen vertellen. Voor mij zijn dat bijeenkomsten waar ik veel kan leren over wat voor ondernemers in deze stad belangrijk is.

Vanmiddag was de organisatie Flevum Forum Network de organisatie die gebruik maakte van mijn aanbod. In onze raadzaal hadden zij een groep voornamelijk Leidse ondernemers verzameld om met mij van gedachten te wisselen over de Leidse economie. We hebben gesproken over de crisis en het actieplan dat we als gemeente hebben ontwikkeld. We hebben gesproken over Minder & Beter, het programma dat wij uitvoeren om administratieve lasten voor inwoners en bedrijven terug te dringen en we hebben gesproken over het succes van Bio Science in Leiden.
Het was wat mij betreft weer een geslaagde bijeenkomst. Bent u ondernemer en kunt u 5 of meer collega's interesseren voor een goed gesprek over ondernemen in Leiden, ik kom graag bij u langs.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten